Czas na reklamację z tytułu rękojmi: |
brak |
Rękojmia dla przedsiębiorców: |
Wyłączona |
|
Adres do reklamacji: |
Choice Sp. z o.o.
Złotoryjska 63
59-220 Legnica |
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: |
1. Informacje o przedmiocie reklamacji (rodzaj i data wystąpienia wady produktu lub innej nieprawidłowości)
2. Roszczenie kupującego (np. obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana towaru lub usunięcie wady)
3. Dane kontaktowe kupującego
4. Paragon lub fakturę |
Dodatkowe informacje na temat reklamacji:
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Z wyłączeniem następujących przypadków opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: pkt.3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; pkt.4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; pkt.5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
2. Produkty z czekolady są z natury kruche i pomimo licznych zabezpieczeń w postaci opakowania zewnętrznego oraz kartonika wysyłkowego mogą ze względu na rodzaj dostawy (paczka pocztowa, przesyłka kurierska) ulec ukruszeniu lub ułamaniu, co oczywiście nie obniża ich walorów smakowych i wartości produktu, jednak wizualnie może nie odpowiadać Zamawiającemu. Prosimy wziąć pod uwagę taką ewentualność przed złożeniem zamówienia.
3. Zgodnie z Ustawią z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dn. 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową, Kupujący traci swe uprawnienia z tytułu niezgodności towaru żywnościowego z umową, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż 3 dni od dnia otrzymania towaru dostarczanego do miejsca zamieszkania Kupującego.
4. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Choice Spółka z o.o., ul. Złotoryjska 63, 59-220 Legnica lub drogą elektroniczną na adres e-mail:
[email protected]. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. W przypadkach uzasadnionych towar będzie wymieniany na pełnowartościowy, a jeśli to będzie niemożliwe nastąpi zwrot zapłaconej kwoty.
|
Rodzaj gwarancji: |
gwarancja producenta / dystrybutora |
Okres gwarancji: |
1 miesiąc |
|
Czas na odstąpienie od umowy: |
14 dni kalendarzowych |
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: |
Konsument |
Adres do zwrotu: |
Choice Sp. z o.o.
Złotoryjska 63
59-220 Legnica |