Czas na reklamację z tytułu rękojmi: |
2 lata od wydania towaru |
Rękojmia dla przedsiębiorców: |
Wyłączona |
|
Adres do reklamacji: |
Kamil Bernat Raclette
Wiślna 10
31-007 Kraków |
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: |
1. Informacje o przedmiocie reklamacji (rodzaj i data wystąpienia wady produktu lub innej nieprawidłowości)
2. Roszczenie kupującego (np. obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana towaru lub usunięcie wady)
3. Dane kontaktowe kupującego
4. Paragon lub fakturę |
Dodatkowe informacje na temat reklamacji:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Macie Państwo po wykryciu wady prawo:
1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
4. żądać usunięcia wady.
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania. Sam okres realizacji reklamacji to maksymalnie 45 dni, choć staramy się je realizować szybciej.
Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na swój koszt na adres (Rzeszów ul Wspólna 2B lok 206, Rzeszów 35-205 Rzeszów) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.
Koszty wymiany lub naprawy ponosimy, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.
Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.
|
Rodzaj gwarancji: |
gwarancja producenta / dystrybutora |
Okres gwarancji: |
2 lata |
|
Czas na odstąpienie od umowy: |
14 dni kalendarzowych |
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: |
Konsument |
Adres do zwrotu: |
Kamil Bernat Raclette
Wiślna 10
31-007 Kraków |