Czas na reklamację z tytułu rękojmi: |
1 rok od wydania towaru |
Rękojmia dla przedsiębiorców: |
Wyłączona |
|
Adres do reklamacji: |
Servoos Sp. z o.o.
Nowa Wieś 101
34-120 Targanice |
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: |
1. Informacje o przedmiocie reklamacji (rodzaj i data wystąpienia wady produktu lub innej nieprawidłowości)
2. Roszczenie kupującego (np. obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana towaru lub usunięcie wady)
3. Dane kontaktowe kupującego |
Dodatkowe informacje na temat reklamacji:
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1.Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na poniżej podany adres.
3. Reklamacje nie będą uwzględniane w przypadku otwarcia produktów spożywczych, suplementów, produktów BIO itp. jeżeli zostało naruszone zabezpieczenie hermetyczne lub produkt został otwarty, odbezpieczony i wyraźnie rozpoczęty.
|
Rodzaj gwarancji: |
gwarancja producenta / dystrybutora |
Okres gwarancji: |
1 rok |
|
Czas na odstąpienie od umowy: |
14 dni kalendarzowych |
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: |
Konsument |
Adres do zwrotu: |
Servoos Sp. z o.o.
Nowa Wieś 101
34-120 Targanice
e-mail: [email protected] |